Як банки обманюють клієнтів при видачі кредитів
Що треба знати, щоб взяти кредит під адекватні умови?
Сьогодні кожен перший не з чуток знає, що таке банк. А кожен другий знайомий з поняттями кредит або кредитна карта. І, на жаль, знайдеться чимало людей, які траплялися на банківські виверти. Одні, завдяки своїй ініціативі та допомозі досвідчених юристів зуміли вибратися з "кредитного капкана", інші продовжують боротьбу, сподіваючись на позитивний результат справи.
Що таке кредит?
Кредит - надання банком у борг грошових коштів позичальникові на умовах платності, терміновості, зворотності. Це означає, що підписавши договір, клієнт зобов'язаний дотримати всі умови, а саме - повернути гроші в строки, зазначені в документах, та сплатити проценти за користування фінансовими коштами кредитної організації.
Кредит іноді є вимушеною мірою і єдиним виходом із безгрошів'я для багатьох людей. Але часом плата за поліпшення життя буває настільки висока, що люди намагаються всілякими способами погасити зобов'язання перед банками і зарікаються ніколи більше не мати справу з кредитами. Розчарування від отриманих під відсотки грошей викликане прихованими комісіями, величезними страховками, нереальною переплатою та іншими моментами.
Здавалося б, клієнт підписує договір, отже, згоден з усіма його умовами. Однак, не завжди у позичальника є час для ознайомлення з документами. Більш того, працівник банку намагається якомога швидше завершити операцію, щоб не розкривати клієнту всіх секретів оформлюваного кредиту.
Як банки обманюють клієнтів?
Кредитування - основний напрямок діяльності багатьох банків. Прагнучи отримати прибуток, фінансові установи поступаються інтересами людей. Добре, якщо позичальник - людина досвідчена і знає всі тонкощі "вигідного кредитування", він і від страховки зможе відмовитися, і на відсотках заощадить. А якщо клієнт уперше прийшов у банк, обдурити його дуже легко.
Розберемося, як банки обманюють своїх клієнтів при видачі кредиту.
Перший і найпоширеніший спосіб - нав'язування страховки (або фінансової захисту), яка збільшує суму кредиту і, відповідно, розмір нарахованих відсотків. Роблячи заявку на певну суму, клієнт бачить в договорі, що вона стала більше. До неї додали плату за страхування. При спробах позичальника заперечити і відмовитися, співробітник банку заявляє, що кредит можна оформити і дорога в цей банк для клієнта буде назавжди закрита.
Важливо! Не соромитись і вимагати керівника відділення, книгу скарг або телефон гарячої лінії. Недбайливого працівника поставлять на місце, оскільки страхування - справа добровільна.
Якщо все-таки оформили захист за договором, але хочете відмовитися, пишіть заяву в банк. Пам'ятайте - в різних банках свої терміни повернення страховки. Як правило, від 14 до 30 днів після оформлення кредиту.
Ще один спосіб обману - комісії, які прописані в договорі дрібним шрифтом внизу сторінки. Це може бути плата за відкриття та ведення рахунку, інформаційно-обчислювальні послуги та інші. Уважно читайте договір, вимагайте детального роз'яснення всіх платежів, оскільки від таких витрат після оформлення кредиту відмовитися буде важче.
Можливість дострокового гасіння присутня в кожному банку. Тільки фахівець може "забути" сказати клієнту, що в банку, де він працює, виконання зобов'язань раніше терміну, банк нараховує штраф. Отже, клієнт знову обдурять.
Також, не всі банки попереджають клієнтів про необхідність отримувати інформацію про закриття рахунку після сплати останнього платежу за кредитом. Кілька недоплачених копійок через рік можуть "вилитися" в кругленьку суму.
Пільговий період по кредитної карті - ще один спосіб обману банками своїх клієнтів. Позичальникові пропонують отримати кредитку з пільговим періодом-від 30 до 60 днів. Суть в тому, що відсотки у цей проміжок не нараховуються. Погодившись на дуже привабливу пропозицію, людина оформляє картку і знімає гроші, упевнений в тому, що сума буде повернена протягом, наприклад, 30 днів. Однак, його не попередили, що період, коли можна скористатися грошима без нарахування відсотків починається першого числа кожного місяця. Тобто, отримавши суму 20 числа, її треба буде повернути 1 числа. Таким чином, пільговий період складе всього 10 днів.
Обман з кредитними картками або з комісією за річне обслуговування. Оформивши картку, позичальник впевнений в тому, що якщо не знімати з неї гроші, то і платити не доведеться. Але по закінченні року нараховується комісія, яка йде в прострочену заборгованість і може принести масу незручностей людині: неможливість виїхати за межі країни; візит приставів; повістка в суд; проблеми з реєстрацією майна.
Не завжди є можливість повністю відмовитися від кредитів, оскільки вони дуже можуть виручити у важкій фінансовій ситуації. Тому варто уважно прочитати договір.
Для отримання юридичної консультації по кредитам:
1. Реструктуризація кредиту (списання)
2. Захист від колекторів
3. Зняття арешту з майна
4. Оскарження рішення суду (заочне, апеляція, касація)
5. Застосування позовної давності по кредиту
6. Припинення поруки, скасування виконавчого напису
7. Супроводження купівлі кредиту на голландському аукціоні
8. Списання боргів – банкрутство фізичних осіб
911inua@gmail.com - задайте нам питання!
063-595-87-10 - отримуйте консультацію за телефоном!