Колектори “Веста” (Колект Центр) та “Довіра та гарантія”. Як себе вести та як закрити кредит?
На сьогоднішній день багато людей зіткнулися з фінансовими проблемами, після чого вони змушені були звернутися в банк або кредитні організації за кредитом.
Але що робити, якщо платити за кредит нічим, і постійно дзвонять колектори. Зрозок рішення суду про скасування виконавчого напису та відео, як закрити кредит з колекторами в кінці статті.
Дійсно, якщо людина не платить кредит, багато банків передають право вимоги за кредитним договором колекторським фірмам, іншими словами, продають кредит.
Хто такі колектори ВЕСТА ТА ДОВІРА ТА ГАРАНТІЯ?
Колектори - це співробітники колекторського агентства, що займається поверненням заборгованостей з населення і організацій по кредитам, які вони купили у збанкрутілих банків.
Працюють колектори в Україні як у вигляді штатного відділу в банку, так і окремою організацією. Куди потрапляє клієнт, залежить від кількості днів прострочення і суми. Чим менше сума боргу і пропущений період, тим існує велика ймовірність того, що повертати борг будуть співробітники банку, які стримані банківськими правилами, етикетом і принципами в роботі, тому ведуть більш лояльну діяльність.
Але бувають і виключення, в цьому випадку колекторами можуть бути працівники окремої організації, які використовують інші методи повернення заборгованості, і ці методи не завжди можуть бути законними.
Основними методами, які використовують працівники колекторських фірм для повернення заборгованості є:
• Телефонні дзвінки
Основний метод роботи колекторських фірм - телефонні дзвінки. Причому дзвонять клієнту по 20-30 разів на день до тих пір, поки не отримають згоду на оплату. При тому, дзвінки можуть містити погрози, ненормативну лексику;
• Телефонні дзвінки родичам
Якщо боржник не контактний і з ним неможливо зв'язатися, починається «прозвон» всіх родичів. Найчастіше, колекторські фірми вдаються до таких дзвінків, якщо самі не можуть додзвониться до боржника. Але бувають випадки, коли, так само можуть загрожувати Вашим близьким і родичам.
• Телефонні дзвінки за місцем роботи
Ще одним методом впливу є обов'язкові перевірки місця роботи і пошук нових контактів. Найчастіше, вони дзвонять Вашим колегам і співробітникам з проханням передати, що у Вас є борг і з проханням надати їм Ваш номер телефону, за яким вони могли б з Вами зв'язатися.
• Поширення інформації про людину в соц. мережах
Найбільш ефективним методом вважається пошук в соціальних мережах, де можна знайти і новий телефон клієнта або його друга, і нова адреса проживання або місце роботи. Але дуже часто вони поширюють в соц. Мережах серед Ваших знайомих інформацію про ваш кредит або ж просто загрожують і вимагають повернути борг.
• Розклеювання оголошень за місцем народження або за місцем проживання.
Ще одним методом є розклеювання оголошень з Вашим фото, контактними данимі за місцем Вашого проживання.
• Особисті виїзди.
Особисті виїзди колекторів застосовуються дуже рідко до найбільш «злісним» боржникам.
Але що ж робити, якщо постійно дзвонять колектора з Веста та Довіри та Гарантії? І як з ними поводитися по новому закону про колекторів?
Примусьте колекторів представитися особисто і сказати якусь фінансову компанію він представляє;
Підтвердіть його повноваження вимагати з Вас борг. Скажіть, щоб направив Вам поштою документи, що підтверджують його право на стягнення. Продовжувати розмову з колектором до того, поки Ви не отримаєте і не вивчите ці документи немає ніякого сенсу. (Перш за все з того, що це може бути не колектор, а шахрай);
Після отримання зазначених документів зверніться за консультацією до юриста, що б підтвердити їх юридичну спроможність;
При повторному дзвінку колекторів з цієї фірми, вимагайте, щоб вони вислали Вам бухгалтерський розрахунок Вашої заборгованості (допускається в електронному вигляді);
Вивчіть розрахунки і формули, за якими проводилося нарахування штрафів, пені та відсотків і порівняйте їх з умовами Вашого договору, або зверніться до юриста з проханням зробити це;
Якщо в розрахунках помилка вкажіть на це, після чого відправьте претензію з приводу не згоди з боргом;
Якщо все правильно, у Вас два варіанти або оплачувати борг, або спробувати максимально "виторгувати" для себе вигідні умови закриття боргу.
Під час всього процесу спілкування з колекторами Не показувати слабкість і не допускайте грубого з Вами спілкування;
У випадки, якщо колектор починає переходити етичний кордон, або відмовляється надавати інформацію, на отримання якої Ви маєте повне право, негайно припиняйте розмову та написати скаргу в НБУ відповідно до нового закону про колекторів.
Колектори, які вчиняють виконавчі написи наторіуса: «Финмарк», «Инвест-Кредо», «Женева», «Фактор плюс», «Финтайм», «ФК Довіра та гарантія», «Горизонт», «Вердикт-Капитал», «Веста», «Укрфинасгруп», «Финрайт», «Кредит-капитал», «Укрборг», «Росвен».
Як правильно вести переговори та закрити кредит з колекторами
Зразок рішення суду про скасування виконавчого напису нотаріуса
Ми можемо надати загальну інформацію щодо кроків для погашення кредиту колекторами. Будь ласка, зверніть увагу, що ці кроки можуть варіюватися в залежності від законодавства вашої країни та умов кредитування. Рекомендую звернутися до власного адвоката або консультанта, щоб отримати актуальну інформацію для вашоєї конкретної ситуації. Ось загальний огляд кроків:
Ознайомтеся зі своїми правами: Дослідіть законодавство та права споживачів, щоб усвідомити свої права та обмеження відносно колекторів. З'ясуйте, які дії колекторів є незаконними або обмеженими, і як ви можете захистити себе.
Перевірте документи: Переконайтеся, що у вас є всі необхідні документи, пов'язані з кредитом. Це може включати контракт, розрахунки, розписку або інші документи, що підтверджують вашу заборгованість.
Встановіть контакт: Установіть зв'язок з колекторами "Колект центр" для обговорення погашення кредиту. Переконайтеся, що маєте точну інформацію про них, включаючи повне найменування компанії та контактні дані.
Узгодьте погашення: Обговоріть з колекторами можливість укладення договору про погашення боргу. Домовляйтесь про розмір платежів, строк погашення та будь-які інші умови.
Узгодьте письмову угоду: Якщо ви досягли згоди щодо умов погашення, запитайте у колекторів, чи можна отримати письмову угоду, яка відображатиме всі умови, включаючи суму боргу, графік погашення, відсотки або інші платежі.
Здійснюйте регулярні платежі: Строго дотримуйтесь умов погашення, зазначених у письмовій угоді. Регулярно здійснюйте платежі вчасно згідно з установленим графіком.
Підтримуйте письмовий контакт: Важливо зберігати документацію щодо всіх платежів, листування та взаємодії з колекторами. Якщо виникають проблеми або зміни в умовах погашення, зберігайте письмовий слід усіх спілкувань.
Попросіть підтвердження погашення: Після того, як ви повністю погасили свій кредит, зверніться до колекторів "Кредит центр" та попросіть письмове підтвердження, що ваш борг був повністю погашений.
Наголошую, що ці кроки є загальними рекомендаціями і можуть варіюватися в залежності від вашої конкретної ситуації та законодавства вашої країни. Найкращим рішенням буде звернутися до юриста або консультанта, який надасть вам актуальну та індивідуальну пораду.